Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Strategije učenja i poučavanja

Ružica Vuk orcid id orcid.org/0000-0002-8856-2184 ; Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, Geografski odsjek, Marulićev trg 19/II, 10 000 Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 560 Kb

str. 51-58

preuzimanja: 560

citiraj


Sažetak

Do otprilike prije 30 godina obrazovanje u svijetu nije bilo sustavno proučavano na znanstveni
način. Ima znanstvenika (u svijetu, a posebice u Hrvatskoj) koji imaju nisko mišljenje o istraživanjima u obrazovanju, nemaju povjerenje u rezultate tih istraživanja, smatraju ih nepreciznima i nedovoljno konkretnima u usporedbi s egzaktnim znanostima. Takav stav dovodi nas do paušalnih ocjena o stanju u obrazovanju na svim razinama, do promašenih reformi i „hodanja u mraku“ bez jasnog cilja i strategije.

Ključne riječi

Osnovni pojmovi; vrste strategija; nelingvistički prikazi

Hrčak ID:

315094

URI

https://hrcak.srce.hr/315094

Datum izdavanja:

17.6.2009.

Posjeta: 845 *