Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.32903/zs.69.2.5

DIGITALNI ALATI ZA DRUŠTVENO ČITANJE U KONTEKSTU ODGOJNO-OBRAZOVNOG PROCESA

Ivana Ostrički ; Osnovna škola kralja Tomislava Našice


Puni tekst: hrvatski pdf 11.302 Kb

str. 81-96

preuzimanja: 259

citiraj


Sažetak

Suradnja i vršnjačka rasprava dominantna su obilježja pripadnika suvremenih generacija, a društveno čitanje potpomognuto digitalnom tehnologijom prirodan odgovor na popularnost društvenog umrežavanja. Platforme i aplikacije za društveno čitanje i učenje omogućuju učiteljima organizaciju društvenog učenja, poticanje učenika na suradnju i vršnjačku raspravu te praćenje napretka i vrednovanje rada svakog pojedinog učenika pa su, stoga, dobar saveznik u osuvremenjivanju odgojno-obrazovnog procesa temeljenog na učeničkim preferencijama.

Ključne riječi

društveno čitanje; suradničko čitanje, aplikacije za društveno čitanje; učenička suradnja,; vršnjačka rasprava

Hrčak ID:

315265

URI

https://hrcak.srce.hr/315265

Datum izdavanja:

14.3.2024.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 811 *