Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.15516/cje.v26i1.4988

Prijelaz s učenja licem u lice na online učenje tijekom pandemije COVID-19: promjene na sveučilištima u Kini

Tao Li ; Tonghua Normal University, Organization Department


Puni tekst: engleski PDF 12 Kb

verzije

str. 185-211

preuzimanja: 0

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 408 Kb

verzije

str. 185-211

preuzimanja: 0

citiraj


Sažetak

Cilj je ovoga članka je procijeniti mišljenja nastavnika i studenata o kvaliteti, prednostima i izazovima online učenja, kao i prijelaz s nastave licem u lice tijekom i nakon pandemije bolesti COVID-19 na kineskim sveučilištima. Rad se oslanjao na kvantitativnu studiju koja uključuje internetsku anketu metodom slučajnoga uzorkovanja provedenu u lipnju 2020. Veličina je uzorka 400 ispitanika, uključujući 160 nastavnika i 240 studenata s jednoga sveučilišta u Kini. Rezultati koje su dobili studenti koji su pohađali kolegij „Uvod u ekonomiju” licem u lice i studenti koji su isti kolegij pohađali putem interneta tijekom karantene uspoređeni su s T-testom studenata. Nije bilo značajne razlike ni u ukupnoj ocjeni niti u ocjenama na testovima, seminarskim radovima i završnim ispitima. Vještine upravljanja vremenom, veća sloboda za nastavnike i studente i pouzdan pristup internetu kod kuće bili su iznimno zahtjevni izazovi s kojima se suočavala većina polaznika internetskih kolegija. Rezultati istraživanja mogu se primijeniti u daljnjim istraživanjima koja se bave kvalitetom, izazovima, perspektivama i strategijama online obrazovanja, transformacijom akademskih programa i obukom predavača kako bi se olakšao prijelaz na online učenje. Buduća istraživanja mogla bi se provesti u drugim zemljama kako bi se dobilo više usporednih podataka.

Ključne riječi

pandemija; COVID-19; obrazovanje na daljinu; učenje licem u lice; online učenje; kvaliteta obrazovanja

Hrčak ID:

316797

URI

https://hrcak.srce.hr/316797

Datum izdavanja:

28.3.2024.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 0 *