Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.15516/cje.v26i1.5412

Učenička percepcija istraživačkoga rada u nastavi geografije: motivacija, teškoće i vrijednosti

Karlo Mak orcid id orcid.org/0000-0001-7058-0299 ; Antun Gustav Matoš Grammar School, Samobor
Ivan Ivić ; University of Zagreb, Faculty of Science, Department of Geography


Puni tekst: engleski PDF 12 Kb

verzije

str. 307-331

preuzimanja: 0

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 293 Kb

verzije

str. 307-331

preuzimanja: 0

citiraj


Sažetak

Odgojno-obrazovni ishodi koji pred učenike stavljaju izazov izrade istraživačkoga rada predstavljaju jednu od najvećih novina novoga predmetnog kurikula Geografije. Inicijalni uvid u razinu ostvarenosti tih ishoda nakon prvih godina njihove primjene pokazao je da postoji značajan prostor za daljnji napredak jer su detektirane poteškoće u prikupljanju, obradi i analizi podataka, kao i pravilnom citiranju i sastavljanju popisa literature. S ciljem dobivanja uvida u učeničku percepciju istraživačkoga rada, intervjuirani su učenici Gimnazije Antuna Gustava Matoša u Samoboru čiji su istraživački radovi analizirani u studiji Ivića i sur. (2021). Iako rezultati upućuju na relativno nisku razinu motivacije i pretežito negativnu percepciju procesa izrade istraživačkoga rada, učenička percepcija istraživanja kao vrlo korisne nastavne prakse daju dobru osnovu za njegovo usavršavanje i daljnju primjenu.

Ključne riječi

istraživački rad; nastava geografije; učenička motivacija; učenička percepcija

Hrčak ID:

316800

URI

https://hrcak.srce.hr/316800

Datum izdavanja:

28.3.2024.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 0 *