Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.21464/mo.30.2.2

Esej iz matematike kao metoda vrednovanja matematičke komunikacije

Azra Staščik ; Elementary School of Dobriša Cesarić, Osijek, Croatia
Amanda Glavaš orcid id orcid.org/0000-0003-3239-7949 ; Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humani- ties and Social Sciences, Osijek, Croatia


Puni tekst: engleski pdf 319 Kb

str. 213-238

preuzimanja: 129

citiraj


Sažetak

Za razumijevanje i učenje matematike vrlo je važna razvijenost vještine matematičke komunikacije. Cilj vrednovanja matematičke komunikacije je procjena načina korištenja matematičkog jezika, sposobnosti postavljanja pitanja, elaboriranja i argumentiranja vlastitih odgovora, upotrebljavanja i tumačenja matematičkih simbola i čitanja algoritama, sposobnost prelaska iz jednog zapisa (prikaza podataka) u drugi te sposobnost primjene tehnologije. Jedno od pitanja koje se samo nameće je: koje su metode i načini vrednovanja najprimjereniji za procjenu vještina matematičke komunikacije? Cilj ovoga rada je istražiti je li interpretativni (matematički) esej prikladna metoda za vrednovanje vještine matematičke komunikacije. Analiza je pokazala da je esejom moguće ispitati gotovo svaku sastavnicu vještine matematičke komunikacije zbog čega autori navode da je matematički esej prikladna metoda vrednovanja matematičke komunikacije. Dodatno, autori su razvili okvir za vrednovanje matematičkog eseja na pet razina uspješnosti, a pri čemu je poseban naglasak stavljen na aspekt vrednovanja matematičke komunikacije, uzimajući u obzir strukturu i sadržaj samog eseja.

Ključne riječi

matematički esej; matematička komunikacija; matematički jezik; vrednovanje

Hrčak ID:

317467

URI

https://hrcak.srce.hr/317467

Datum izdavanja:

5.3.2024.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 565 *