Stručni rad
Prikaz rezultata kampanje povodom Mjeseca svjesnosti o raku debelog crijeva na društvenoj mreži Facebook
Karmen Korda Orlović
orcid.org/0000-0003-4950-7083
; Hrvatski zavod za javno zdravstvo
Ivana Andrijašević
; Hrvatski zavod za javno zdravstvo
Ivana Brkić Biloš
; Hrvatski zavod za javno zdravstvo
Sažetak
Kampanja provedena tijekom Mjeseca svjesnosti o raku debelog crijeva ostvarila je iznadprosječne
rezultate. Iz dostupnih podataka i parametara može se zaključiti kako veći Indeks jasne komunikacije
pojedine objave i iznos promocije ne jamče bolje rezultate, odnosno angažman objave. Ipak, za
kvalitetniju analizu nužan je veći uzorak. Najveći izazov provođenju ovakvih kampanji predstavljaju
konstantne modifikacije algoritama na samoj društvenoj mreži, u ovom slučaju Facebooka.
Ključne riječi
javnozdravstvena kampanja; NPP debelo crijevo; angažman
Hrčak ID:
318250
URI
Datum izdavanja:
30.6.2024.
Posjeta: 339 *