Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Prikaz rezultata kampanje povodom Mjeseca svjesnosti o raku debelog crijeva na društvenoj mreži Facebook

Karmen Korda Orlović orcid id orcid.org/0000-0003-4950-7083 ; Hrvatski zavod za javno zdravstvo
Ivana Andrijašević ; Hrvatski zavod za javno zdravstvo
Ivana Brkić Biloš ; Hrvatski zavod za javno zdravstvo


Puni tekst: hrvatski pdf 210 Kb

str. 29-30

preuzimanja: 9

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 210 Kb

str. 29-30

preuzimanja: 5

citiraj


Sažetak

Kampanja provedena tijekom Mjeseca svjesnosti o raku debelog crijeva ostvarila je iznadprosječne
rezultate. Iz dostupnih podataka i parametara može se zaključiti kako veći Indeks jasne komunikacije
pojedine objave i iznos promocije ne jamče bolje rezultate, odnosno angažman objave. Ipak, za
kvalitetniju analizu nužan je veći uzorak. Najveći izazov provođenju ovakvih kampanji predstavljaju
konstantne modifikacije algoritama na samoj društvenoj mreži, u ovom slučaju Facebooka.

Ključne riječi

javnozdravstvena kampanja; NPP debelo crijevo; angažman

Hrčak ID:

318250

URI

https://hrcak.srce.hr/318250

Datum izdavanja:

30.6.2024.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 32 *