Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.15516/cje.v26i2.5267

Glavna obilježja kvalitete usluge u visokoškolskim ustanovama: sustavni pregled literature

Memen Kustiawan ; Universitas Pendidikan Indonesia, Faculty of Economics and Business Education
Karim Suryadi ; Universitas Pendidikan Indonesia, Faculty of Social Science Education
Vidi Sukmayadi orcid id orcid.org/0000-0002-5223-7355 ; Universitas Pendidikan Indonesia, Faculty of Social Science Education


Puni tekst: engleski PDF 12 Kb

str. 651-683

preuzimanja: 56

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 316 Kb

str. 651-683

preuzimanja: 73

citiraj


Sažetak

U ovam radu predstavljeni su rezultati sustavnoga pregleda literature (SPL) akademskih istraživanja povezanih s karakteristikama kvalitete usluga u visokoškolskim ustanovama. Pregledom literature nastoji se postići dva glavna cilja: identificirati trendove u temama koje se proučavaju te važne čimbenike koji utječu na poboljšanje kvalitete usluga. Provedena je sveobuhvatna pretraga relevantnih baza podataka objavljenih studija u razdoblju od 2012. do 2022. godine kako bi se identificirali recenzirani članci koji ispunjavaju kriterije za uključivanje u pregled. Pretragom je dobiveno ukupno 28 relevantnih studija koje su ocijenjene u skladu s ciljevima studije. SPL izvješće identificiralo je četiri skupine pitanja koja se odnose na kvalitetu usluga: važnost kvalitetnih usluga, procjena kvalitete, uloga digitalne tehnologije i zadržavanje dionika. Očekuje se da će obilježja navedena u ovome radu pomoći visokim učilištima (VU) u zemljama u razvoju - posebice u zemljama u razvoju, identificirati područja poboljšanja kvalitete usluga koje pružaju i izvršiti ciljane prilagodbe kako bi se poboljšalo cjelokupno iskustvo njihovih dionika.

Ključne riječi

iskustvo usluge; obilježja kvalitete usluga; sustavni pregled literature; visoka učilišta

Hrčak ID:

319149

URI

https://hrcak.srce.hr/319149

Datum izdavanja:

26.6.2024.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 308 *