Pregledni rad
https://doi.org/10.46672/aet.10.1.2
NA PUTU PREMA ZELENOJ TRANZICIJI I ZAŠTITI POTROŠAČA
Hana Horak
orcid.org/0000-0002-8985-2589
; Faculty of Economy, University of Zagreb
Sažetak
Europski parlament, kao institucija koja predstavlja sve građane Europske unije, posvećen je, među ostalim aktivnostima, jačanju prava potrošača i promicanju održivosti kroz ažuriranje pravila o poslovnim praksama. Kako bi se potrošači zaštitili od manipulativnog zelenog marketinga, postoji novi regulatorni okvir s ciljem zabrane neprovjerenih tvrdnji o ekološkoj prihvatljivosti proizvoda i neutraliziranja emisija. Osim toga, kroz nova pravila traži se transparentnost informacija o proizvodima, uključujući njihov utjecaj na okoliš, održivost,
mogućnost popravka i sastav. Stoga će nova pravila zabraniti nepotkrijepljene tvrdnje o proizvodima koji imaju neutralan, smanjen ili pozitivan utjecaj na okoliš, osim ako proizvođač nije neutralizirao emisije. Etikete održivosti bit će dopuštene samo ako se temelje na odobrenim certifikatima ili onima koje su utvrdila javna tijela.
Ključne riječi
Hrčak ID:
319572
URI
Datum izdavanja:
14.6.2024.
Posjeta: 214 *