Stručni rad
https://doi.org/10.47960/2303-7431.19.31.2024.178
INSTRUKTIVNA METODA NASTAVE
Melita Boltužić
orcid.org/0009-0000-0579-1874
; Ministarstvo obrane Republike Hrvatske
*
* Dopisni autor.
Sažetak
Nedovoljno se istraživalo i vrlo malo publiciralo po pitanjima instruktivnoga rada kao dijela nastavnoga procesa u obrazovnome sustavu Republike Hrvatske. Štoviše, Ministarstvo znanosti i obrazovanja nije javno izreklo ni reguliralo svoj stav o dodatnim instrukcijama u nastavi. Također, nastavnicima se ne zabranjuje pružanje dodatne edukacije svojim polaznicima. Ovaj rad prikazuje utjecaj instrukcija na obrazovni sustav, njegovu kvalitetu i učinkovitost. Govori o problemima koje privatne instrukcije čine obrazovnomu sustavu, o tome kako instrukcije utječu na proces učenja, prikazuje učestalost i razloge korištenja instrukcija kod učenika te obrazovnu nejednakost učenika zbog njihovih pohađanja. Prikazuje rezultate istraživanja autorice rada o korištenju privatnih instrukcija kod učenika tehničke škole u Zadru i uspoređuje ih s drugim istraživanjima. Daje prijedloge o izmjeni obrazovnoga sustava kako bi se smanjila upotreba instrukcija i poboljšala kvaliteta u nastavi.
Ključne riječi
dodatna edukacija; instrukcije; obrazovanje; vrednovanje
Hrčak ID:
319614
URI
Datum izdavanja:
10.7.2024.
Posjeta: 272 *