Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.15516/cje.v26i3.5299

Promjene u obilježjima posla i zadovoljstvo poslom školskih psihologinja i pedagoginja tijekom pandemije bolesti Covid-19

Ivana Miočić orcid id orcid.org/0000-0003-3782-3089 ; University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences
Zrinka Ristić Dedić orcid id orcid.org/0000-0002-7520-2139 ; Institute for Social Research in Zagreb
Vesna Kovač orcid id orcid.org/0000-0002-0575-0543 ; University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences


Puni tekst: engleski PDF 12 Kb

str. 763-792

preuzimanja: 19

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 287 Kb

str. 763-792

preuzimanja: 91

citiraj


Sažetak

U ovom radu prikazuju se rezultati istraživanja o promjenama u obilježjima poslastručnih suradnika u školama koje se odnose na pružanje podrške učenicima,učiteljima i roditeljima, nastalih zbog organizacijske prilagodbe rada škola tijekompandemije bolesti Covid-19. Istraživanjem je obuhvaćeno 245 pedagoga/inja ipsihologa/inja zaposlenih u hrvatskim osnovnim i srednjim školama. Provjerenesu razlike u percipiranim promjenama u strukturi i zahtjevnosti poslova s obziromna različite profile stručnih suradnika i vrstu škola u kojima su stručni suradnicizaposleni. Provedena je hijerarhijska regresijska analiza u četiri koraka kako bi seprovjerili doprinosi nekoliko individualnih i školskih čimbenika na zadovoljstvostručnih suradnika poslom, pri čemu je utvrđeno da se kvaliteta kolegijalne podrškepokazuje kao jedini statistički značajni prediktor. Ovo istraživanje predstavljaempirijsku osnovu za razumijevanje promjena u odvijanju radnih procesa stručnihsuradnika u školama te doprinosi prepoznavanju specifičnih potreba stručnihsuradnika za dodatnim usavršavanjem i podrškom.

Ključne riječi

obrazovanje tijekom pandemije; pandemija Covid-19; poslovi stručnihsuradnika; stručni suradnici u školama; zadovoljstvo poslom

Hrčak ID:

322414

URI

https://hrcak.srce.hr/322414

Datum izdavanja:

25.9.2024.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 167 *