Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.32676/n.10.1
Izazovi inflacije za mikro, mala i srednja poduzeća: analiza hrvatskog tržišta
Diana Plantić Tadić
; Sveučilište VERN’
Radoslav Barišić
; Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet
Borna Vuković
; Sveučilište VERN’
Sažetak
Inflacija kao sveprisutan makroekonomski fenomen na globalnom tržištu predstavlja stalan izazov s
kojim se suočavaju hrvatska poduzeća. Glavni ciljevi rada bili su istražiti makroekonomsko stanje i način
na koji mikro, mala i srednja poduzeća posluju u uvjetima inflacije na hrvatskom tržištu. Provedeno
je istraživanje na uzorku od 103 menadžera hrvatskih mikro, malih i srednjih poduzeća. Rezultati
istraživanja pokazuju stavove menadžera prema mjerama štednje koje bi hrvatska mikro, mala i srednja
poduzeća trebala poduzeti te prema mjerama vlade za suzbijanje inflacije. Analiza odgovora ispitanika
otkriva da su državni troškovi i energetska kriza glavni uzroci inflacije u Hrvatskoj od 2021. do 2023.
Na kraju zaključak ukazuje na to da je inflacija nesumnjivo izazov za mikro, mala i srednja poduzeća
te slijede odgovori na istraživačka pitanja i smjernice za daljnje istraživanje proučavanog područja.
Ključne riječi
inflacija, makroekonomija, mikro poduzeća, mala i srednja poduzeća, Hrvatska
Hrčak ID:
324390
URI
Datum izdavanja:
19.12.2024.
Posjeta: 0 *