Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.32676/n.10.1

Izazovi inflacije za mikro, mala i srednja poduzeća: analiza hrvatskog tržišta

Diana Plantić Tadić ; Sveučilište VERN’
Radoslav Barišić ; Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet
Borna Vuković ; Sveučilište VERN’


Puni tekst: engleski pdf 206 Kb

str. 1-14

preuzimanja: 0

citiraj


Sažetak

Inflacija kao sveprisutan makroekonomski fenomen na globalnom tržištu predstavlja stalan izazov s
kojim se suočavaju hrvatska poduzeća. Glavni ciljevi rada bili su istražiti makroekonomsko stanje i način
na koji mikro, mala i srednja poduzeća posluju u uvjetima inflacije na hrvatskom tržištu. Provedeno
je istraživanje na uzorku od 103 menadžera hrvatskih mikro, malih i srednjih poduzeća. Rezultati
istraživanja pokazuju stavove menadžera prema mjerama štednje koje bi hrvatska mikro, mala i srednja
poduzeća trebala poduzeti te prema mjerama vlade za suzbijanje inflacije. Analiza odgovora ispitanika
otkriva da su državni troškovi i energetska kriza glavni uzroci inflacije u Hrvatskoj od 2021. do 2023.
Na kraju zaključak ukazuje na to da je inflacija nesumnjivo izazov za mikro, mala i srednja poduzeća
te slijede odgovori na istraživačka pitanja i smjernice za daljnje istraživanje proučavanog područja.

Ključne riječi

inflacija, makroekonomija, mikro poduzeća, mala i srednja poduzeća, Hrvatska

Hrčak ID:

324390

URI

https://hrcak.srce.hr/324390

Datum izdavanja:

19.12.2024.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 0 *