Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.46917/st.15.1.6

Digitalna transformacija obrazovanja na primjeru privatnih visokoškolskih institucija

Konstanca Korenčić Kampl ; Veleučilište Baltazar, Zaprešić, Hrvatska
Dubravka Maras ; Veleučilište Baltazar, Zaprešić, Hrvatska
Bruno Raguž ; Veleučilište Baltazar, Zaprešić, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 334 Kb

str. 115-134

preuzimanja: 0

citiraj


Sažetak

Ovim se radom žele ispitati stavovi studenata o online obrazovanju pri
čemu se naglasak stavlja na propitivanje uporabe digitalnih tehnologija
u nastavnom procesu. Nakon provedenog istraživanja, dobiveni
rezultati moći će se koristiti prije svega kao podloga za prilagodbu
postojećih nastavnih procesa radi dobrobiti studenata i nastave, ali i
za razvoj budućih edukacijskih sadržaja. Metodološki rad sadrži dva
dijela, teorijski i empirijski. Svoj teorijski okvir temelji na povijesnoj
i usporednoj metodi analize razvoja obrazovanja radi opisa povijesne
činjenice da je obrazovanje uvijek doživljavalo korijenite promjene,
dok se empirijski dio istraživanja odnosi na anketu s obradom na
univarijatnoj razini kojom će se pokazati mišljenja i stavovi studentske
populacije. Nakon provedene analize utvrđuju se razlike među dvjema
istraživanim grupama. Nakon provedene analize utvrđeno je da
studenti generalno pozitivno gledaju na online obrazovanje, no studenti
odabranih grupa različito ocjenjuju važnost takvog tipa obrazovanja
prilikom odabira studija.

Ključne riječi

digitalna transformacija; online obrazovanje; visokoškolske ustanove; studenti

Hrčak ID:

324787

URI

https://hrcak.srce.hr/324787

Datum izdavanja:

21.12.2024.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 0 *