Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Stavovi ucitelja povijesti redovnih osnovnih škola prema integriranim učenicima oštećena sluha i učenicima s poremećajima govorno - jezične komunikacije te specifičnim teškoćama u učenju

Adinda Dulčić ; Poliklinika SUVAG
Koraljka Bakota ; Poliklinika SUVAG


Puni tekst: hrvatski pdf 129 Kb

str. 31-50

preuzimanja: 2.520

citiraj


Sažetak

U radu su prikazani rezultati analize stavova ucitelja povijesti osnovnih redovnih škola sjeverozapadne Hrvatske prema integriranim ucenicima oštecena sluha i ucenicima s poremecajima govorno-jezicne komunikacije te sa specifi cnim teškocama u ucenju. Ispitivanjem je obuhvaceno 78 ucitelja povijesti nekih redovnih osnovnih škola sjeverozapadne regije Republike Hrvatske: Grad Zagreb - Zapad, Ivanic Grad, Zaprešic i Sisak. Iz dobivenih rezultata razvidno je da su prema procesu integracije izraženi najpovoljniji stavovi, ali su znatno nepovoljniji prema uvjetima rada i provedbi edukacijske integracije. Dakle, analiza dobivenih rezultata ukazuje da ucitelji povijesti imaju pretežno nepovoljne stavove prema uvjetima rada i provedbi nastave u kojima se odgojno – obrazovna integracija provodi. Rezultati usporedbe stavova ucitelja povijesti iz razlicitih regija pokazuju da su rezultati uzoraka uglavnom ujednaceni, tj. da uglavnom nema statisticki znacajne razlike. Statisticki znacajna razlika za neke varijable dobivena je na uzorku ispitanika u sjeverozapadnoj Hrvatskoj unutar Zagrebacke županije.

Ključne riječi

stavovi ucitelja povijesti; ucenici oštecena sluha; ucenici s poremecajima govorno-jezicne komunikacije i specifičnim teškoćama u učenju

Hrčak ID:

30715

URI

https://hrcak.srce.hr/30715

Datum izdavanja:

30.12.2008.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.966 *