Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Ozbiljne igre o kibernetičkoj sigurnosti u kurikulumu nastave informatike

Ivana Lovrić Senjak ; Sveučilište u Slavonskom Brodu, Trg I. B. Mažuranić 2, 35000 Slavonski Brod, Hrvatska *
Slavko Dukarić ; Sveučilište u Slavonskom Brodu, Trg I. B. Mažuranić 2, 35000 Slavonski Brod, Hrvatska
Mihovil Gašić ; Sveučilište u Slavonskom Brodu, Trg I. B. Mažuranić 2, 35000 Slavonski Brod, Hrvatska

* Dopisni autor.


Puni tekst: hrvatski pdf 145 Kb

str. 107-113

preuzimanja: 3

citiraj


Sažetak

Ovaj rad analizira mogućnosti implementacije ozbiljnih igara o kibernetičkoj sigurnosti u nastavi informatike te njihovu kurikularnu integraciju u osnovnoškolskim i gimnazijskim programima. Primijenjen je kvalitativni pristup i deskriptivna analiza osam web-baziranih igara, uz mapiranje njihovih sadržaja na ishode iz važećeg kurikuluma. Rezultati pokazuju da postoji određeni prostor za usklađenje sadržaja igara s predviđenim ishodima učenja, iako su uočena i ograničenja unutar kurikularne strukture. Ozbiljne igre prepoznate su kao potencijalno vrijedan alat za suvremeno planiranje i obogaćivanje nastave informatike.

Ključne riječi

digitalna sigurnost, gamifikacija, informatika, kurikulum, ozbiljne igre

Hrčak ID:

337364

URI

https://hrcak.srce.hr/337364

Datum izdavanja:

31.10.2025.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 10 *