Izvorni znanstveni članak
Ozbiljne igre o kibernetičkoj sigurnosti u kurikulumu nastave informatike
Ivana Lovrić Senjak
; Sveučilište u Slavonskom Brodu, Trg I. B. Mažuranić 2, 35000 Slavonski Brod, Hrvatska
*
Slavko Dukarić
; Sveučilište u Slavonskom Brodu, Trg I. B. Mažuranić 2, 35000 Slavonski Brod, Hrvatska
Mihovil Gašić
; Sveučilište u Slavonskom Brodu, Trg I. B. Mažuranić 2, 35000 Slavonski Brod, Hrvatska
* Dopisni autor.
Sažetak
Ovaj rad analizira mogućnosti implementacije ozbiljnih igara o kibernetičkoj sigurnosti u nastavi informatike te njihovu kurikularnu integraciju u osnovnoškolskim i gimnazijskim programima. Primijenjen je kvalitativni pristup i deskriptivna analiza osam web-baziranih igara, uz mapiranje njihovih sadržaja na ishode iz važećeg kurikuluma. Rezultati pokazuju da postoji određeni prostor za usklađenje sadržaja igara s predviđenim ishodima učenja, iako su uočena i ograničenja unutar kurikularne strukture. Ozbiljne igre prepoznate su kao potencijalno vrijedan alat za suvremeno planiranje i obogaćivanje nastave informatike.
Ključne riječi
digitalna sigurnost, gamifikacija, informatika, kurikulum, ozbiljne igre
Hrčak ID:
337364
URI
Datum izdavanja:
31.10.2025.
Posjeta: 10 *