Stručni rad
Aktivnosti u nastavi hrvatskoga jezika kao drugoga i stranoga za početnike
Marinela Aleksovski
; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
U ovome je radu riječ o važnosti motivacije i ulozi nastavnih aktivnosti kao bitnih činitelja motivacije, kako na početnim, tako i na naprednim stupnjevima učenja hrvatskog kao drugoga i stranoga jezika. Pritom se uzima u obzir uloga afektivnih faktora u učenju jezika. Slijedi kratki osvrt na progresiju poučavanja hrvatskoga kao drugog i stranog jezika koja se primjenjuje na početnim stupnjevima učenja. U nastavku su rada predstavljeni opisi pojedinih nastavnih aktivnosti predviđenih za niži i viši početni stupanj učenja hrvatskoga kao drugog i stranog jezika. Oni su raspoređeni tako da slijede već spomenutu progresiju, a za svaku se nastavnu aktivnost navodi i njezina svrha kojom se opravdava uključivanje u nastavni proces. Cilj je rada primjerima pomoći svima koji u svojoj nastavi osjećaju potrebu za spontanom i stvaralačkom uporabom jezika
Ključne riječi
nastava hrvatskoga kao J2; motivacija; aktivnosti; početnička razina
Hrčak ID:
32046
URI
Datum izdavanja:
29.9.2008.
Posjeta: 8.854 *