Poslovna izvrsnost, Vol. 1 No. 2, 2007.
Pregledni rad
PRIMJENA E-MARKETINGA U TURIZMU
Berislav Andrlić
; Veleučilište u Požegi, Hrvatska
Sažetak
Nije nova činjenica da marketinška koncepcija čini integralni dio turističkog poslovanja. Novost je sve važnije mjesto koje Internet ima u turističkoj i ugostiteljskoj djelatnosti. U ovom radu autor pojašnjava planiranje i provedbu marketinškog programa u turizmu uslijed suvremenih trendova na tržištu. Posebna pozornost posvećuje se Internetu koji je u sektoru turističke industrije, kao uostalom i u svim drugim vrstama poslovanja, promijenio klasične načine poslovanja, te se koristi kao komunikacijski, transakcijski i distribucijski kanal. U radu će se analizirati dostupni podaci o razini korištenja marketinških mogućnosti Interneta u turističkom sektoru. Prema zadnjim istraživanjima vrijednost europskog turističkog online tržišta rapidno se povećala. Slijedom toga, bit će dane i naznake o razvojnim pravcima u budućnosti.
Ključne riječi
turizam; strategija marketinga; Internet
Hrčak ID:
38535
URI
Datum izdavanja:
28.12.2007.
Posjeta: 15.037 *