hrcak mascot   Srce   HID

Poslovna izvrsnost : znanstveni časopis za promicanje kulture kvalitete i poslovne izvrsnosti, Vol.1 No.2 Prosinac 2007.

Pregledni rad

PRIMJENA E-MARKETINGA U TURIZMU

Berislav Andrlić ; Veleučilište u Požegi, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (991 KB) str. 85-97 preuzimanja: 6.785* citiraj
APA
Andrlić, B. (2007). PRIMJENA E-MARKETINGA U TURIZMU. Poslovna izvrsnost : znanstveni časopis za promicanje kulture kvalitete i poslovne izvrsnosti, 1(2), 85-97. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/38535

Sažetak
Nije nova činjenica da marketinška koncepcija čini integralni dio turističkog poslovanja. Novost je sve važnije mjesto koje Internet ima u turističkoj i ugostiteljskoj djelatnosti. U ovom radu autor pojašnjava planiranje i provedbu marketinškog programa u turizmu uslijed suvremenih trendova na tržištu. Posebna pozornost posvećuje se Internetu koji je u sektoru turističke industrije, kao uostalom i u svim drugim vrstama poslovanja, promijenio klasične načine poslovanja, te se koristi kao komunikacijski, transakcijski i distribucijski kanal. U radu će se analizirati dostupni podaci o razini korištenja marketinških mogućnosti Interneta u turističkom sektoru. Prema zadnjim istraživanjima vrijednost europskog turističkog online tržišta rapidno se povećala. Slijedom toga, bit će dane i naznake o razvojnim pravcima u budućnosti.

Ključne riječi
turizam; strategija marketinga; Internet

Hrčak ID: 38535

URI
https://hrcak.srce.hr/38535

[engleski]

Posjeta: 9.062 *