Informatologia, Vol. 42 No. 2, 2009.
Pregledni rad
UVOD U DIDAKTIČKO METAPROGRAMIRANJE
Wojciech Walat
; Odjel za tehnologiju i IT didaktiku, Institut za tehnologiju, Sveučilište u Rzeszowu, Rzeszow, Poljska
Sažetak
Priprema hipermedijskih didaktičkih programa na osnovi najmodernijih rješenja u okviru informacijskih tehnologija, omogućava kreiranje određenih dijelova informacije u obliku multimedijske poruke ovisno o karakteru i cilj poruke. Štoviše, korištenje hiperteksta omogućuje kombiniranje pojedinih modula u veće ili manje programske blokove, na način da nije zamjetljiv pojedinom učeniku što je važno za didaktičko metaprogramiranje. Unatoč činjenici da je, u izvesnoj mjeri, algoritmiranje didaktičkog postupka, nema dehumanizacije automatizacije u didaktičkom sustavu, zamjenjujući učitelja strojem ili programom, ali olakšava njegove aspekte u kojima je takav oblik obrazovanja potreban i koji je usklađen sa sadašnjim načinom učenja u studentskom okruženju.
Danas, postoji potreba za didaktičkim metaprogramiranjem dajući mogućnost ne samo za multimedijalne prezentacije i edukacijske sadržaje, već i interaktivni rad studenta - dopuštajući da se iza dostavljene informacije - koristie znatna dostignuća didaktike u programiranju, u vezi s dinamičnim razvitkom informacijske i komunikacijske tehnologije potrebne za podučavanje i učenje u školi i za cijeli život.
Ključne riječi
metaprogramiranje; didaktika; obrazovanje
Hrčak ID:
40765
URI
Datum izdavanja:
23.6.2009.
Posjeta: 2.204 *