Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

OSLOVNI HRVATSKI JEZIK I INTERAKTIVNA NASTAVA NA VELEUČILIŠTU VERN

Vicko Krampus ; Veleučilište VERN, Zagreb


Puni tekst: hrvatski pdf 205 Kb

str. 92-96

preuzimanja: 3.270

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 319 Kb

str. 248-254

preuzimanja: 916

citiraj


Sažetak

Sažetak – Najvažniji nalazi istraživanja na području edukacijske psihologije pokazuju da polaznici, koji su za vrijeme nastave aktivni, nauče više od onih koji su pasivni slušači. Interaktivna nastava stavlja studente u ulogu subjekta nastave, motivira ih, mijenja njihov odnos prema nastavniku, razvija njihove socijalne vještine i međusobne odnose, potiče ih da se koriste životnim iskustvom u rješavanju zadataka koje pred njih stavlja nastavnik. Na taj se način povezuje ono što studenti znaju s onim što uče i pospješuje pohranu naučenog u dugoročno pamćenje. Takva nastava uključuje sve studente, potiče ih na suradnju i trenutačno im daje povratne informacije o tome koliko su uspješni, koliko su njihovi prijedlozi i rješenja učinkoviti.

Ključne riječi

interaktivna nastava; poslovni hrvatski jezik

Hrčak ID:

40818

URI

https://hrcak.srce.hr/40818

Datum izdavanja:

23.6.2009.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 5.753 *