Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Vjeronauk u školi pred zahtjevima vrednovanja

Ana Thea Filipović


Puni tekst: hrvatski pdf 162 Kb

str. 245-263

preuzimanja: 2.136

citiraj


Sažetak

U članku se prikazuju aktualne tendencije obrazovne politike u svijetu, a posebice u Europi i u Hrvatskoj, a potom se teološki i pedagoški propituje koncept obrazovanja i slika čovjeka koji stoje u pozadini tih tendencija. Ukazuje se na različite modele upravljanja kvalitetom i razvitka kvalitete obrazovanja te promišlja o vjeronauku pred zahtjevima vanjskog i unutarnjeg vrednovanja obrazovanja. Govori se o nužnosti i važnosti davanja povratne informacije i vrednovanja u (vjeronaučnoj) nastavi, o protežnosti i obuhvatnosti vrednovanja, o kriterijima vrednovanja u vjeronauku, o težnji za objektivnošću i pravednošću u vrednovanju, o usmjerenosti subjektu, o aspektima vjeronauka koji izmiču vrednovanju te o podređenosti vrednovanja religioznom odgoju i učenju. Na kraju se navodi prijedlog aspekata i sastavnica odgojno-obrazovnih ishoda odnosno religiozne kompetencije kojoj vodi vjeronaučna nastava.

Ključne riječi

vjeronauk; vrednovanje; središnjost osobe; obrazovna politika; koncept obrazovanja; religiozna kompetencija

Hrčak ID:

42793

URI

https://hrcak.srce.hr/42793

Datum izdavanja:

30.8.2009.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.814 *