Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

UPRAVLJANJE PRIHODOM U HOTELSKOJ INDUSTRIJI U SUSRET RECESIJI

Damir Pavlović


Puni tekst: hrvatski doc 274 Kb

str. 27-46

preuzimanja: 4.231

citiraj

Puni tekst: engleski doc 241 Kb

str. 27-46

preuzimanja: 674

citiraj


Sažetak

Svakih nekoliko godina turizam i hotelska industrija kao njegov najizraženiji proizvodni i uslužni segment, osjetljivi kakvi jesu, suočavaju se sa potresima na tržištu potražnje na globalnom nivou. Krizno vrijeme traži i adekvatno upravljanje krizom u kojoj se maksimalno mobiliziraju svi dostupni resursi. Čovjek kao najvažniji resurs dodatno mobilizira svoj um, iznalazi i ona rješenja koja inače, u stabilnim vremenima nebi tražio, te iz svega na kraju izlazi još jači i novim saznanjima bogatiji. To je bio slučaj nakon 11. rujna 2001., to bi trebao biti slučaj i sa aktualnom globalnom recesijom.

Ključne riječi

upravljanje prihodom; recesija; formiranje cijena; RevPAR

Hrčak ID:

43442

URI

https://hrcak.srce.hr/43442

Datum izdavanja:

18.5.2009.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 6.458 *