Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

ODLUČIVANJE O MEDIJIMA U OKVIRU BANKARSKOG MARKETINGA

Edin Salkić ; UniCredit Bank d.d. Mostar
Senad Fazlović ; Ekonomski fakultet Univerziteta u Tuzli


Puni tekst: hrvatski doc 139 Kb

str. 101-109

preuzimanja: 4.409

citiraj


Sažetak

Banke ulažu značajna sredstva u oglašavanje putem medija masovne komunikacije pri čemu nastoje da njihova propagandna poruka dosegne ciljne klijente. Bez obzira koliko kvalitetna propagandne poruka bila, ona neće imati pozitivnog efekta ukoliko ne bude primjećena od strane auditorijuma kojem je namjenjena, stoga je neophodno da banke poznaju osnovne karakteristike medija, njihove snage i slabosti. Proces donošenja odluke o izboru medija pored odlučivanja o glavnim vrstama medija, podrazumjeva i donošenje odluka o pojedinim medijima koje će banka koristiti, učestalosti i terminima oglašavanja, te geografskoj lokaciji medija. Rezultat je izrada medija plana koji treba banci omogućiti postizanje maksimalnih efekata oglašavanja.

Ključne riječi

bankarski marketing; karakteristike medija; izbor medija

Hrčak ID:

44890

URI

https://hrcak.srce.hr/44890

Datum izdavanja:

15.12.2009.

Posjeta: 5.621 *