Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Prihvaćenost novoga poretka poučavanja padeža

Vesna Bjedov ; Osijek, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 653 Kb

str. 24-58

preuzimanja: 4.371

citiraj


Sažetak

U radu se iznose rezultati istraživanja
stavova učitelja o novomu poretku poučavanja padeža. Ispitano je 334 od ukupno
498 učitelja Hrvatskoga jezika istočnoga dijela Republike Hrvatske u višim
razredima osnovne škole pet županija: Osječko-baranjske, Vukovarsko-srijemske,
Brodsko-posavske, Požeško-slavonske i Virovitičko-podravkse. Obrađen je veći
dio njihovih odgovora koji je obuhvatio obaviještenost o promjeni, poučavanje
proširenim padežnim pitanjima, unaprijedni stav prema promjeni, zatim primjenu
novoga poretka poučavanja padeža u sklonidbi imenica te ostalih vrsta riječi u
V. razredu - pridjeva i brojeva, prednosti i nedostatke novoga poretka te
odnos prema promjeni nakon provedbe u praksi. Rezultati su prikazani skupno i
po županijama, a na kraju se odgovori uspoređuju prema sljedećim kriterijima
obaviještenosti, zainteresiranosti, povjerenja, voljnosti, dosljednosti i
promjene stava.

Ključne riječi

Hrvatski jezik; sklonidba; nov poredak poučavanja padeža; Nastavni plan i program za osnovnu školu

Hrčak ID:

45251

URI

https://hrcak.srce.hr/45251

Datum izdavanja:

14.10.2009.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 5.196 *