Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Testiranje Dunnove & Dunnove te Honeyeve & Mumfordove teorije o stilovima učenja: Slučaj slovenskog sustava visokog obrazovanja

Sandra Penger ; Ekonomska fakulteta, Univerza v Ljubljani


Puni tekst: engleski pdf 224 Kb

str. 1-20

preuzimanja: 11.454

citiraj


Sažetak

Literatura iz područja stilova učenja u posljednjih nekoliko godina sve je brojnija. Iako su se stilovi učenja do sada intenzivno proučavali, malo se zna o stilovima učenja slovenskih studenata, posebno u obrazovanju iz područja menadžmenta. Cilj ovog rada je utvrditi stilove učenja studenata upisanih na predmet Ekonomika obrazovanja na Ekonomskom fakultetu u Ljubljani. Metodologija istraživanja temeljila se na deskriptivnim i eksploratornim perspektivama. Prilikom izrade pregleda literature korišten je kvalitativni pristup. Za utvrñivanje stilova učenja korištena je faktorska analiza, temeljena na pristupu Principle Axes Factoring, dok su za prikupljanje podataka korišteni anketni upitnici
izrañeni prilagodbom Honeyovog i Mumfordovog anketnog upitnika o stilu učenja, te Dunnove i Dunnove teorije stila učenja. Rezultati istraživanja pokazuje da bi nastavnici u visokom obrazovanju trebali pružati meta-kognitivnu podršku studentima, omogućujući im
promišljanje ne samo o tome što uče, već i kako i zašto uče.

Ključne riječi

stilovi učenja; visoko obrazovanje; Slovenija

Hrčak ID:

48131

URI

https://hrcak.srce.hr/48131

Datum izdavanja:

21.12.2009.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 15.940 *