Synthesis philosophica, Vol. 25 No. 1, 2010.
Izvorni znanstveni članak
Demokracija škole. O sukobu između demokratskog odgoja i političkog učenja obrazovanja u savjesti učitelja
Reinhard Mehring
; University of Education, Institute of Social Sciences, Department of Political Sciences, Heidelberg, Germany
Sažetak
Polazeći od nekih razmatranja o obuci učitelja općenito, a i o normativnom primatu liberalizma nad demokracijom, autor zagovara stajalište da bi političko obrazovanje u srednjim školama trebalo podučavati osnove političkih institucija i pravnog sistema kao takve. Međutim, čini se da postoji rastući konflikt između učenja demokraciji i sposobnosti političkog prosuđivanja u sve kompleksnijoj i raznolikijoj političkoj stvarnosti.
Ključne riječi
obrazovanje; demokracija; individualizam; filozofija; učitelj; liberalizam; političko obrazovanje; principi; učenik; sistematika
Hrčak ID:
58422
URI
Datum izdavanja:
2.8.2010.
Posjeta: 3.009 *