Pregledni rad
Medijska pedagogija u vjeronauku i katehezi: kriteriji izbora i načini korištenja nekih suvremenih medija
Jadranka Garmaz
orcid.org/0000-0002-5239-1985
; Katolički bogoslovni fakultet, Sveučilište u Splitu
Sažetak
Članak fokusira medijsku pedagogiju u području interesa
medijske didaktike te ima zadaću osvijetliti neke kriterije izbora i
skicirati načine korištenja medija u vjeronauku/katehezi, poklanjajući
pri tome posebnu pozornost metodičkom radu s mrežom (internetom),
filmom, (pop ili rock) glazbom, videom i s umjetničkim reprodukcijama.
Članak se sastoji od dva dijela. U prvom dijelu autorica skicira vrste,
uloge i obilježja medija i medijski posredovane komunikacije, kao
i ciljeve medijske pedagogije u području vjeronauka i kateheze. U
drugome dijelu navode se kriteriji izbora i predlažu se neke metode
korištenja gore navedenih medija u vjeronauku/katehezi.
Ključne riječi
medijska pedagogija; medijska didaktika; medijska kompetencija u vjeronauku/katehezi; mreža; televizija; film; video; glazba; slikovna didaktika
Hrčak ID:
59351
URI
Datum izdavanja:
7.10.2010.
Posjeta: 4.443 *