Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.20867/thm.12.1.5
OPTIMALIZACIJA RJEŠAVANJA MARKETINŠKIH PROBLEMA U TURIZMU ANALIZOM TIJEKA ODLUČIVANJA
Igor Brajdić
; Faculty of Tourism and Hospitality Management in Opatija, University of Rijeka, Croatia
Tomislav Jurković
; Faculty of Tourism and Hospitality Management in Opatija, University of Rijeka, Croatia
Sandra Pokos
; Faculty of Tourism and Hospitality Management in Opatija, University of Rijeka, Croatia
Sažetak
Za niz problemskih situacija koje spadaju u marketing u turizmu
razrađene su specifične metode i tehnike koje su usmjerene kvalitetnijem rješavanju takvih situacija. Uz te metode i tehnike moguće je optimalizirati kvalitetu rješivosti problemskih situacija marketinga u turizmu i dosljednim sljeđenjem faza koje karakteriziraju tijek odlučivanja u širem smislu. Analiza problemske
situacije u marketingu kroz faze odlučivanja je usmjerena na klijenta kao korisnika usluga u turizmu. Takav pristup je realiziran na konkretnom primjeru u nekim poduzećima u turizmu Hrvatske i to na području promocije i nabave kao dijela marketinške funkcije. Overbooking i razina komunikacije među zaposlenicima u hotelskom poduzeću je jedan od standardnih problema u hotelskim poduzećima. Istraživanje je pokazalo da upravo pomanjkanje komunikacije među istim i različitim razinama unutar poduzeća uzrokuje veće probleme
nego što bi oni zapravo trebali biti. Nadalje su na primjeru nabavke trovačke robe primjenjeni teorijski aspekti procesa odlučivanja čime je postignuto bolje razumjevanju promatranog procesa nabave trgovačke robe.
Ključne riječi
marketing; faze odlučivanja; komunikacija; nabavka robe
Hrčak ID:
61781
URI
Datum izdavanja:
8.6.2006.
Posjeta: 1.929 *