Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.20867/thm.12.1.5

OPTIMALIZACIJA RJEŠAVANJA MARKETINŠKIH PROBLEMA U TURIZMU ANALIZOM TIJEKA ODLUČIVANJA

Igor Brajdić ; Faculty of Tourism and Hospitality Management in Opatija, University of Rijeka, Croatia
Tomislav Jurković ; Faculty of Tourism and Hospitality Management in Opatija, University of Rijeka, Croatia
Sandra Pokos ; Faculty of Tourism and Hospitality Management in Opatija, University of Rijeka, Croatia


Puni tekst: engleski pdf 309 Kb

str. 67-78

preuzimanja: 644

citiraj


Sažetak

Za niz problemskih situacija koje spadaju u marketing u turizmu
razrađene su specifične metode i tehnike koje su usmjerene kvalitetnijem rješavanju takvih situacija. Uz te metode i tehnike moguće je optimalizirati kvalitetu rješivosti problemskih situacija marketinga u turizmu i dosljednim sljeđenjem faza koje karakteriziraju tijek odlučivanja u širem smislu. Analiza problemske
situacije u marketingu kroz faze odlučivanja je usmjerena na klijenta kao korisnika usluga u turizmu. Takav pristup je realiziran na konkretnom primjeru u nekim poduzećima u turizmu Hrvatske i to na području promocije i nabave kao dijela marketinške funkcije. Overbooking i razina komunikacije među zaposlenicima u hotelskom poduzeću je jedan od standardnih problema u hotelskim poduzećima. Istraživanje je pokazalo da upravo pomanjkanje komunikacije među istim i različitim razinama unutar poduzeća uzrokuje veće probleme
nego što bi oni zapravo trebali biti. Nadalje su na primjeru nabavke trovačke robe primjenjeni teorijski aspekti procesa odlučivanja čime je postignuto bolje razumjevanju promatranog procesa nabave trgovačke robe.

Ključne riječi

marketing; faze odlučivanja; komunikacija; nabavka robe

Hrčak ID:

61781

URI

https://hrcak.srce.hr/61781

Datum izdavanja:

8.6.2006.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.929 *