Review article
KONCEPT CJELOŽIVOTNOG UČENJA U ŠVEDSKOJ
Željka Ciler
orcid.org/0000-0002-9694-2347
; Andragoško učilište Zvonimir
Abstract
U ovom radu predmet proučavanja je koncept cjeloživotnog
učenja u Švedskoj. U svrhu razumijevanja samog pojma prikazane su opće geografske, ekonomske i društvene karakteristike Švedske kao osnova za stvaranje pozitivne svijesti o važnosti obrazovanja i ljudskog kapitala. Objašnjena su mišljenja švedskog društva u pogledu cjeloživotnog učenja.
Data je analiza švedskog obrazovnog sustava i obrazovanja odraslih s gledišta upravljanja i financiranja. Radom se zaključuje da Švedska uspješnim strategijama, ostvarenim rezultatima i kontinuiranom stvaranju novih modela i principa u održavanju i povećavanju naprednog obrazovnog društva, predstavlja jednu od vodećih zemalja znanja.
Keywords
Cjeloživotno učenje; švedski obrazovni sustav; obrazovanje odraslih; znanje
Hrčak ID:
103417
URI
Publication date:
11.6.2012.
Visits: 4.721 *