Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

KONCEPT CJELOŽIVOTNOG UČENJA U ŠVEDSKOJ

Željka Ciler orcid id orcid.org/0000-0002-9694-2347 ; Andragoško učilište Zvonimir


Puni tekst: hrvatski pdf 403 Kb

str. 69-78

preuzimanja: 2.864

citiraj


Sažetak

U ovom radu predmet proučavanja je koncept cjeloživotnog
učenja u Švedskoj. U svrhu razumijevanja samog pojma prikazane su opće geografske, ekonomske i društvene karakteristike Švedske kao osnova za stvaranje pozitivne svijesti o važnosti obrazovanja i ljudskog kapitala. Objašnjena su mišljenja švedskog društva u pogledu cjeloživotnog učenja.
Data je analiza švedskog obrazovnog sustava i obrazovanja odraslih s gledišta upravljanja i financiranja. Radom se zaključuje da Švedska uspješnim strategijama, ostvarenim rezultatima i kontinuiranom stvaranju novih modela i principa u održavanju i povećavanju naprednog obrazovnog društva, predstavlja jednu od vodećih zemalja znanja.

Ključne riječi

Cjeloživotno učenje; švedski obrazovni sustav; obrazovanje odraslih; znanje

Hrčak ID:

103417

URI

https://hrcak.srce.hr/103417

Datum izdavanja:

11.6.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.721 *