Professional paper
Kriterij uključivanja djece s teškoćama u razvoju u različite oblike predškolskog odgoja
Zorina Pinoza
Full text: croatian pdf 3.133 Kb
page 109-115
downloads: 486
cite
APA 6th Edition
Pinoza, Z. (1984). Kriterij uključivanja djece s teškoćama u razvoju u različite oblike predškolskog odgoja. Defektologija, 20 (1-2), 109-115. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/108188
MLA 8th Edition
Pinoza, Zorina. "Kriterij uključivanja djece s teškoćama u razvoju u različite oblike predškolskog odgoja." Defektologija, vol. 20, no. 1-2, 1984, pp. 109-115. https://hrcak.srce.hr/108188. Accessed 28 Nov. 2024.
Chicago 17th Edition
Pinoza, Zorina. "Kriterij uključivanja djece s teškoćama u razvoju u različite oblike predškolskog odgoja." Defektologija 20, no. 1-2 (1984): 109-115. https://hrcak.srce.hr/108188
Harvard
Pinoza, Z. (1984). 'Kriterij uključivanja djece s teškoćama u razvoju u različite oblike predškolskog odgoja', Defektologija, 20(1-2), pp. 109-115. Available at: https://hrcak.srce.hr/108188 (Accessed 28 November 2024)
Vancouver
Pinoza Z. Kriterij uključivanja djece s teškoćama u razvoju u različite oblike predškolskog odgoja. Defektologija [Internet]. 1984 [cited 2024 November 28];20(1-2):109-115. Available from: https://hrcak.srce.hr/108188
IEEE
Z. Pinoza, "Kriterij uključivanja djece s teškoćama u razvoju u različite oblike predškolskog odgoja", Defektologija, vol.20, no. 1-2, pp. 109-115, 1984. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/108188. [Accessed: 28 November 2024]
Abstract
Keywords
Hrčak ID:
108188
URI
https://hrcak.srce.hr/108188
Publication date:
10.12.1984.
Visits: 1.034
*