Original scientific paper
Sociometrijski položaj učenika usporenog kognitivnog razvoja uključenih u različite modele odgojno-obrazovnog rada
Zrinjka Stančić
Full text: croatian pdf 5.412 Kb
page 35-46
downloads: 420
cite
APA 6th Edition
Stančić, Z. (1988). Sociometrijski položaj učenika usporenog kognitivnog razvoja uključenih u različite modele odgojno-obrazovnog rada. Defektologija, 24 (2), 35-46. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/108354
MLA 8th Edition
Stančić, Zrinjka. "Sociometrijski položaj učenika usporenog kognitivnog razvoja uključenih u različite modele odgojno-obrazovnog rada." Defektologija, vol. 24, no. 2, 1988, pp. 35-46. https://hrcak.srce.hr/108354. Accessed 19 Nov. 2024.
Chicago 17th Edition
Stančić, Zrinjka. "Sociometrijski položaj učenika usporenog kognitivnog razvoja uključenih u različite modele odgojno-obrazovnog rada." Defektologija 24, no. 2 (1988): 35-46. https://hrcak.srce.hr/108354
Harvard
Stančić, Z. (1988). 'Sociometrijski položaj učenika usporenog kognitivnog razvoja uključenih u različite modele odgojno-obrazovnog rada', Defektologija, 24(2), pp. 35-46. Available at: https://hrcak.srce.hr/108354 (Accessed 19 November 2024)
Vancouver
Stančić Z. Sociometrijski položaj učenika usporenog kognitivnog razvoja uključenih u različite modele odgojno-obrazovnog rada. Defektologija [Internet]. 1988 [cited 2024 November 19];24(2):35-46. Available from: https://hrcak.srce.hr/108354
IEEE
Z. Stančić, "Sociometrijski položaj učenika usporenog kognitivnog razvoja uključenih u različite modele odgojno-obrazovnog rada", Defektologija, vol.24, no. 2, pp. 35-46, 1988. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/108354. [Accessed: 19 November 2024]
Abstract
Keywords
Hrčak ID:
108354
URI
https://hrcak.srce.hr/108354
Publication date:
7.11.1988.
Visits: 1.088
*