Izvorni znanstveni članak
Sociometrijski položaj učenika usporenog kognitivnog razvoja uključenih u različite modele odgojno-obrazovnog rada
Zrinjka Stančić
Puni tekst: hrvatski pdf 5.412 Kb
str. 35-46
preuzimanja: 420
citiraj
APA 6th Edition
Stančić, Z. (1988). Sociometrijski položaj učenika usporenog kognitivnog razvoja uključenih u različite modele odgojno-obrazovnog rada. Defektologija, 24 (2), 35-46. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/108354
MLA 8th Edition
Stančić, Zrinjka. "Sociometrijski položaj učenika usporenog kognitivnog razvoja uključenih u različite modele odgojno-obrazovnog rada." Defektologija, vol. 24, br. 2, 1988, str. 35-46. https://hrcak.srce.hr/108354. Citirano 19.11.2024.
Chicago 17th Edition
Stančić, Zrinjka. "Sociometrijski položaj učenika usporenog kognitivnog razvoja uključenih u različite modele odgojno-obrazovnog rada." Defektologija 24, br. 2 (1988): 35-46. https://hrcak.srce.hr/108354
Harvard
Stančić, Z. (1988). 'Sociometrijski položaj učenika usporenog kognitivnog razvoja uključenih u različite modele odgojno-obrazovnog rada', Defektologija, 24(2), str. 35-46. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/108354 (Datum pristupa: 19.11.2024.)
Vancouver
Stančić Z. Sociometrijski položaj učenika usporenog kognitivnog razvoja uključenih u različite modele odgojno-obrazovnog rada. Defektologija [Internet]. 1988 [pristupljeno 19.11.2024.];24(2):35-46. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/108354
IEEE
Z. Stančić, "Sociometrijski položaj učenika usporenog kognitivnog razvoja uključenih u različite modele odgojno-obrazovnog rada", Defektologija, vol.24, br. 2, str. 35-46, 1988. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/108354. [Citirano: 19.11.2024.]
Sažetak
Ključne riječi
Hrčak ID:
108354
URI
https://hrcak.srce.hr/108354
Datum izdavanja:
7.11.1988.
Posjeta: 1.088
*