Skip to the main content

Professional paper

Polemički esej u nastavi povijesti

Vedran Ristić ; III. gimnazija, Osijek


Full text: croatian pdf 354 Kb

page 71-95

downloads: 7.645

cite


Abstract

Autor prikazuje položaj eseja u hrvatskoj nastavnoj teoriji i praksi. Razmatra prednosti pisanja polemičkog eseja na redovnoj nastavi povijesti kao postupka kojim se postiže razvoj pismenosti u širem smislu riječi, općih i društveno-humanističkih kompetencija
te produbljuje razumijevanje povijesti kao znanstvene discipline. Raščlanjuje i opisuje proces izrade takvog eseja na nastavi te potkrepljuje primjerima eseja učenika trećih i četvrtih razreda gimnazije.

Keywords

pismenost; esej; školski esej; polemički esej; proces izrade eseja; povijesni izvori; kompetencije; istraživačka nastava; aktivno učenje

Hrčak ID:

117180

URI

https://hrcak.srce.hr/117180

Publication date:

11.3.2014.

Visits: 8.989 *