Povijest u nastavi, Vol. X. No. 19 (1), 2012.
Stručni rad
Polemički esej u nastavi povijesti
Vedran Ristić
; III. gimnazija, Osijek
Sažetak
Autor prikazuje položaj eseja u hrvatskoj nastavnoj teoriji i praksi. Razmatra prednosti pisanja polemičkog eseja na redovnoj nastavi povijesti kao postupka kojim se postiže razvoj pismenosti u širem smislu riječi, općih i društveno-humanističkih kompetencija
te produbljuje razumijevanje povijesti kao znanstvene discipline. Raščlanjuje i opisuje proces izrade takvog eseja na nastavi te potkrepljuje primjerima eseja učenika trećih i četvrtih razreda gimnazije.
Ključne riječi
pismenost; esej; školski esej; polemički esej; proces izrade eseja; povijesni izvori; kompetencije; istraživačka nastava; aktivno učenje
Hrčak ID:
117180
URI
Datum izdavanja:
11.3.2014.
Posjeta: 8.358 *