Skip to the main content

Essays

Nevizualni poticaji za dječje likovno izražavanje i razvoj emocionalne pismenosti

Vesna Bilić orcid id orcid.org/0000-0003-2306-5803 ; Faculty of Teacher Education, University of Zagreb, Zagreb, Croatia
Antonija Balić Šimrak orcid id orcid.org/0000-0002-9918-377X ; Faculty of Teacher Education, University of Zagreb, Zagreb, Croatia
Valentina Kiseljak ; "Maksimir" Kindergarten, Zagreb, Croatia


Full text: croatian pdf 5.887 Kb

page 2-5

downloads: 2.214

cite


Abstract

Nevizualni poticaji mogu otvoriti vrata prema unutarnjem svijetu i potaknuti veću kreativnost te pružiti bolju mogućnost djetetu da otkriva i prepoznaje emocije i iskaže ih vizualnim rječnikom, a u nekim situacijama na taj način ublaži i emocionalnu nelagodu. Usmjeravanje predškolske djece prema samopromatranju, prepoznavanju i interpretaciji emocija te razvijanje svijesti o važnosti njihovog izražavanja, razumijevanja razloga njihova nastanka i učinaka s ciljem razvoja emocionalne samokontrole i regulacije, predstavlja osnovu ranog emocionalnog učenja, odnosno emocionalne pismenosti.

Keywords

Dijete; Vrtić; Obitelj; Nevizualni poticaji; Likovno izražavanje; Emocionalna pismenost

Hrčak ID:

123991

URI

https://hrcak.srce.hr/123991

Publication date:

10.6.2012.

Visits: 4.517 *