Skoči na glavni sadržaj

Esej

Nevizualni poticaji za dječje likovno izražavanje i razvoj emocionalne pismenosti

Vesna Bilić orcid id orcid.org/0000-0003-2306-5803 ; Učiteljski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Zagreb
Antonija Balić Šimrak orcid id orcid.org/0000-0002-9918-377X ; Učiteljski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Zagreb
Valentina Kiseljak ; DV Maksimir, Zagreb


Puni tekst: hrvatski pdf 5.887 Kb

str. 2-5

preuzimanja: 2.214

citiraj


Sažetak

Nevizualni poticaji mogu otvoriti vrata prema unutarnjem svijetu i potaknuti veću kreativnost te pružiti bolju mogućnost djetetu da otkriva i prepoznaje emocije i iskaže ih vizualnim rječnikom, a u nekim situacijama na taj način ublaži i emocionalnu nelagodu. Usmjeravanje predškolske djece prema samopromatranju, prepoznavanju i interpretaciji emocija te razvijanje svijesti o važnosti njihovog izražavanja, razumijevanja razloga njihova nastanka i učinaka s ciljem razvoja emocionalne samokontrole i regulacije, predstavlja osnovu ranog emocionalnog učenja, odnosno emocionalne pismenosti.

Ključne riječi

Dijete; Vrtić; Obitelj; Nevizualni poticaji; Likovno izražavanje; Emocionalna pismenost

Hrčak ID:

123991

URI

https://hrcak.srce.hr/123991

Datum izdavanja:

10.6.2012.

Posjeta: 4.517 *