Review article
Sadržaji interkulturalne kompetencije u Nacionalnom okvirnom kurikulumu
Anita Mandarić Vukušić
orcid.org/0000-0003-1532-0069
; Faculty of philosophy, University of Split
Abstract
Pod utjecajem globalizacije mijenja se razumijevanje i prihvaćanje različitih kultura pa vrijednosti neophodne za aktivno sudjelovanje u suvremenom životu postaju ostvareni kvalitetni dijalog, razumijevanje, prihvaćanje i življenje s drugima i drukčijima. Upravo razvojem interkulturalnih kompetencija u učenika razvijamo sposobnosti potrebne za aktivno sudjelovanje u globalnom društvu. Kako bismo osigurali optimalni razvoj interkulturalnih kompetencija, promjene je potrebno uvoditi na svim razinama odgojno-obrazovnog sustava, od ustanova za rani i predškolski odgoj do visokoškolskih ustanova, a posebice u izobrazbi budućih učitelja. „Nacionalnim okvirnim kurikulumom“ predlažu se osnovne smjernice poučavanja interkulturalnih kompetencija.
Keywords
aktivno sudjelovanje; globalizacija; interkulturalna kompetencija; „Nacionalni okvirni kurikulum“
Hrčak ID:
124000
URI
Publication date:
15.6.2014.
Visits: 3.321 *