Skip to the main content

Professional paper

Implementacija preventivnog programa metodologijom upravljanja projektnim ciklusom u kurikulume osnovnih škola u Zadarskoj županiji

Franka Krajnović ; Zadarska županija, Upravni odjel za zdravstvo i socijalnu skrb


Full text: croatian pdf 385 Kb

page 93-106

downloads: 817

cite


Abstract

Opijanje, pušenje, ovisnosti o opojnim drogama, agresivnost, nezdrava prehrana i nedovoljna tjelesna aktivnost samo su neki od problema koje ugrožavaju zdravlje školske populacije. Društvena usmjerenost na problematiku ovisnosti u Hrvatskoj značajno je vidljivija od 2010. godine kada se u većini hrvatskih županija, uključujući i Zadarsku županiju, donose županijski planovi za zdravlje. Odabir ovisnosti za javnozdravstveni prioritet s jasno definiranom potrebom mobilizacije cjelokupne zajednice dovela je do primjene učinkovitijih intervencija u borbi protiv ovisnosti pri čemu je uloga škole od ključne važnosti. Cilj ovog rada je prikazati metodologiju implementacije preventivnog programa Trening životnih vještina u kurikulume osnovnih škola u Zadarskoj županiji te definirati neke smjernice u borbi protiv ovisnosti. Jedinstvena i u praksi potvrđena metodologija Upravljanja projektnim ciklusom (Project Cycle Management/PCM) korištena u implementaciji preventivnog programa mogla bi nastavnicima i teoretičarima iz područja odgoja i obrazovanja te donositeljima odluka u zajednici biti praktičan vodič za provedbu kvalitetnih intervencija u borbi protiv ovisnosti.

Keywords

implementacija; kurikulum; ovisnost; prevencija; zajednica

Hrčak ID:

124773

URI

https://hrcak.srce.hr/124773

Publication date:

8.7.2014.

Article data in other languages: english

Visits: 2.048 *