Stručni rad
Implementacija preventivnog programa metodologijom upravljanja projektnim ciklusom u kurikulume osnovnih škola u Zadarskoj županiji
Franka Krajnović
; Zadarska županija, Upravni odjel za zdravstvo i socijalnu skrb
Sažetak
Opijanje, pušenje, ovisnosti o opojnim drogama, agresivnost, nezdrava prehrana i nedovoljna tjelesna aktivnost samo su neki od problema koje ugrožavaju zdravlje školske populacije. Društvena usmjerenost na problematiku ovisnosti u Hrvatskoj značajno je vidljivija od 2010. godine kada se u većini hrvatskih županija, uključujući i Zadarsku županiju, donose županijski planovi za zdravlje. Odabir ovisnosti za javnozdravstveni prioritet s jasno definiranom potrebom mobilizacije cjelokupne zajednice dovela je do primjene učinkovitijih intervencija u borbi protiv ovisnosti pri čemu je uloga škole od ključne važnosti. Cilj ovog rada je prikazati metodologiju implementacije preventivnog programa Trening životnih vještina u kurikulume osnovnih škola u Zadarskoj županiji te definirati neke smjernice u borbi protiv ovisnosti. Jedinstvena i u praksi potvrđena metodologija Upravljanja projektnim ciklusom (Project Cycle Management/PCM) korištena u implementaciji preventivnog programa mogla bi nastavnicima i teoretičarima iz područja odgoja i obrazovanja te donositeljima odluka u zajednici biti praktičan vodič za provedbu kvalitetnih intervencija u borbi protiv ovisnosti.
Ključne riječi
implementacija; kurikulum; ovisnost; prevencija; zajednica
Hrčak ID:
124773
URI
Datum izdavanja:
8.7.2014.
Posjeta: 2.048 *