Professional paper
KOMUNIKATIVNO ANIMACIJSKO PITANJE: ’’JAJE KOJE PLUTA!?’’ HEURISTIČKO-PROGRAMIRANI MODEL ANIMIRANO-ZNANSTVENOG ZADATKA U 4. RAZREDU
Slavoljub Hilčenko
; College of Education Science, Subotica, Serbia
Abstract
Animiranom filmu ne treba motivacija za gledanje. Zato je zahvalan kao izvor učenja u razrednoj nastavi osnovne škole. Cilj rada je promocija modela heurističko-programiranog (razgranatog) učenja na primjeru animiranog filma sa direktnom manipulacijom animiranih sadržaja. Predstavljeni primjer animiranog ’’znanstvenog’’ zadatka, treba potaknuti funkcionalno mišljenje učenika, a model je primjenjiv u svim predmetima razredne nastave.
Keywords
animirani film; heurističko-programirani model učenja; direktna manipulacija animiranih sadržaja; motivacija i široka primjena; funkcionalno mišljenje
Hrčak ID:
127966
URI
Publication date:
30.9.2014.
Visits: 1.756 *