Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

KOMUNIKATIVNO ANIMACIJSKO PITANJE: ’’JAJE KOJE PLUTA!?’’ HEURISTIČKO-PROGRAMIRANI MODEL ANIMIRANO-ZNANSTVENOG ZADATKA U 4. RAZREDU

Slavoljub Hilčenko ; Visoka škola strukovnih studija za obrazovanje odgajatelja i trenera, Subotica, Srbija


Puni tekst: hrvatski pdf 634 Kb

str. 241-244

preuzimanja: 666

citiraj


Sažetak

Animiranom filmu ne treba motivacija za gledanje. Zato je zahvalan kao izvor učenja u razrednoj nastavi osnovne škole. Cilj rada je promocija modela heurističko-programiranog (razgranatog) učenja na primjeru animiranog filma sa direktnom manipulacijom animiranih sadržaja. Predstavljeni primjer animiranog ’’znanstvenog’’ zadatka, treba potaknuti funkcionalno mišljenje učenika, a model je primjenjiv u svim predmetima razredne nastave.

Ključne riječi

animirani film; heurističko-programirani model učenja; direktna manipulacija animiranih sadržaja; motivacija i široka primjena; funkcionalno mišljenje

Hrčak ID:

127966

URI

https://hrcak.srce.hr/127966

Datum izdavanja:

30.9.2014.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.756 *