Skip to the main content

Original scientific paper

Bosanskohercegovačko tržište elektroničkih medija

Slavo Kukić
Marija Čutura ; Faculty of Economy, University of Mostar, Mostar, Bosnia and Herzegovina


Full text: croatian pdf 134 Kb

page 70-77

downloads: 1.028

cite


Abstract

U radu je prikazan društveno-povijesni kontekst konstitucije tržišta elektroničkih medija BiH, struktura današnjega RTV sektora, te način na koji se on regulira. Posebno je prikazana regulacija programske produkcije, ali nju se je pokušalo dovesti i u vezu s europskom regulativom u toj oblasti. Rad se osvrće i na utjecaj novih tehnologija i servisa na ovu oblast. Na kraju, dan je i prikaz utjecaja pojedinih elektroničkih medija, ali i njihov udio u raspodijeli ukupnog marketinškog kolača.

Keywords

javne službe; komercijalno emitiranje; proizvodnja programa; marketing

Hrčak ID:

13362

URI

https://hrcak.srce.hr/13362

Publication date:

15.6.2007.

Visits: 1.965 *