Informatologia, Vol. 40 No. 2, 2007.
Izvorni znanstveni članak
Bosanskohercegovačko tržište elektroničkih medija
Slavo Kukić
Marija Čutura
; Ekonomski fakultet, Sveučilište u Mostaru, Mostar, Bosna i Hercegovina
Sažetak
U radu je prikazan društveno-povijesni kontekst konstitucije tržišta elektroničkih medija BiH, struktura današnjega RTV sektora, te način na koji se on regulira. Posebno je prikazana regulacija programske produkcije, ali nju se je pokušalo dovesti i u vezu s europskom regulativom u toj oblasti. Rad se osvrće i na utjecaj novih tehnologija i servisa na ovu oblast. Na kraju, dan je i prikaz utjecaja pojedinih elektroničkih medija, ali i njihov udio u raspodijeli ukupnog marketinškog kolača.
Ključne riječi
javne službe; komercijalno emitiranje; proizvodnja programa; marketing
Hrčak ID:
13362
URI
Datum izdavanja:
15.6.2007.
Posjeta: 1.965 *