Acta turistica, Vol. 26 No. 2, 2014.
Preliminary communication
ULOGA DESTINACIJSKE MENADŽMENT ORGANIZACIJE U ODGOVORU NA KLIMATSKE PROMJENE: ORGANIZACIJSKO ZNANJE I UČENJE
Kalyan Bandari
; University of the West of Scotland, Hamilton, UK
Chris Cooper
; Faculty of Business, Oxford Brookes University, Wheatley, UK
Lisa Ruhanen
; Tourism Cluster, UQ Business School, The University of Queensland, Brisbane, Australia
Abstract
U ovom radu riječ je o eksplorativnoj empirijskoj analizi koja ispituje mogućnost organizacijske adaptacije određene destinacije na klimatske promjene. Teorijski dio rada proizlazi iz stručne literature vezane uz organizacijsko učenje i adaptabilnost. Istraživanjem slučaja jednog od otoka Velike Britanije rad se posebno fokusira na koji način destinacijska-menadžment organizacija stječe znanja vezana uz klimatske promjene i kako primjenjuje stečena znanja u organizacijskom učenju i adaptabilnosti organizacije. Analiza identificira određeni broj izazova s kojima se suočava destinacijsko menadžment organizacija, posebice vezano uz vođenje i destinacijsku politiku.
Keywords
klimatske promjene; adaptivno učenje; učeće organizacija destinacijskog menadžmenta; upravljanje destinacijom; upravljanje znanjem
Hrčak ID:
135194
URI
Publication date:
1.12.2014.
Visits: 3.067 *