Review article
PRAVCI RAZVOJA ALTERNATIVNIH PRODAJNIH KANALA NA HRVATSKOM TRŽIŠTU OSIGURANJA
Miro Stipić
; Veleučilište ,,Marko Marulić’’ u Kninu
Marinko Jurilj
; Sveučilište u Mostaru
Abstract
Ulazak Republike Hrvatske u Europsku uniju neminovno je suočio hrvatska društva za osiguranje s očekivanim rastom potražnje nadolazećih osiguratelja iz Unije, ali je otvorio i mogućnost izlaska hrvatskih osiguratelja na cjelokupno tržište Unije. Pri tome su hrvatski osiguratelji dobili zahtjevan izazov: izvršiti promjene u postojećim načinima distribucije svojih usluga te ubrzati razvoj novih kako bi ostali konkurentni. Najuspješniji osiguratelji će biti oni koji mogu ponuditi inovativne, diferencirane putove do krajnjih kupaca, kako postojećih tako i potencijalnih osiguranika. Bez obzira na razvoj tehnike i tehnologije koji stvara nove rizike kao potencijalne predmete osiguranja, društva za osiguranje moraju paralelno razvijati klasične i alternativne prodajne kanale. Ovaj rad prikazuje stanje i mogućnosti razvoja alternativnih prodajnih kanala na hrvatskom tržištu osiguranja.
Keywords
osiguranje; Republika Hrvatska; alternativni prodajni kanali; bankoosiguranje
Hrčak ID:
149937
URI
Publication date:
23.12.2015.
Visits: 2.752 *