Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

PRAVCI RAZVOJA ALTERNATIVNIH PRODAJNIH KANALA NA HRVATSKOM TRŽIŠTU OSIGURANJA

Miro Stipić ; Veleučilište ,,Marko Marulić’’ u Kninu
Marinko Jurilj ; Sveučilište u Mostaru


Puni tekst: hrvatski pdf 110 Kb

str. 95-106

preuzimanja: 1.717

citiraj


Sažetak

Ulazak Republike Hrvatske u Europsku uniju neminovno je suočio hrvatska društva za osiguranje s očekivanim rastom potražnje nadolazećih osiguratelja iz Unije, ali je otvorio i mogućnost izlaska hrvatskih osiguratelja na cjelokupno tržište Unije. Pri tome su hrvatski osiguratelji dobili zahtjevan izazov: izvršiti promjene u postojećim načinima distribucije svojih usluga te ubrzati razvoj novih kako bi ostali konkurentni. Najuspješniji osiguratelji će biti oni koji mogu ponuditi inovativne, diferencirane putove do krajnjih kupaca, kako postojećih tako i potencijalnih osiguranika. Bez obzira na razvoj tehnike i tehnologije koji stvara nove rizike kao potencijalne predmete osiguranja, društva za osiguranje moraju paralelno razvijati klasične i alternativne prodajne kanale. Ovaj rad prikazuje stanje i mogućnosti razvoja alternativnih prodajnih kanala na hrvatskom tržištu osiguranja.

Ključne riječi

osiguranje; Republika Hrvatska; alternativni prodajni kanali; bankoosiguranje

Hrčak ID:

149937

URI

https://hrcak.srce.hr/149937

Datum izdavanja:

23.12.2015.

Posjeta: 2.752 *