Skip to the main content

Review article

VREDNOVANJE TONSKIH ZAPISA S VARAŽDINSKIH BAROKNIH VEČERI I DRUGIH KONCERATA KLASIČNE GLAZBE TE ZNAČENJE NJIHOVA OČUVANJA KAO GLAZBENE BAŠTINE

Vladimir Gotal ; Udruga za menadžment glazbene i primijenjene umjetnosti „Aulos„ Varaždin


Full text: croatian pdf 1.004 Kb

page 135-158

downloads: 846

cite

Full text: english pdf 1.004 Kb

page 157-158

downloads: 332

cite


Abstract

Diskografska djelatnost vrlo je važna za kvalitetu glazbe u jednoj sredini. Tonska
snimanja i izdavaštvo posjeduju parametre koji utječu na glazbenike, publiku i kulturu
općenito, a obuhvaćaju producentski i urednički posao. Iznimno je pak važna
u segmentu očuvanja i promicanja hrvatske glazbene baštine i suvremene hrvatske
klasične glazbe. Udruga za menadžment glazbene i primijenjene umjetnosti „Aulos”
Varaždin, na čelu s autorom ovog rada, posebnu je pozornost posvetila upravo tome,
s naglaskom na varaždinske skladatelje i izvođače, samostalno ili u sunakladništvu s
ustanovama, poglavito s Varaždinskim baroknim večerima. „Aulos” je producirao albume
skladatelja iz glazbene ostavštine Varaždina 18. i 19. stoljeća. Neka njihova djela
muzikolozi su odabrali i ponekad preradili za izvođenja, a „Aulos” ih je ovjekovječio
tonskim snimanjem i arhiviranjem. Neke od skladbi pronađene su u uršulinskom samostanu
i Gradskome muzeju Varaždin, dogovorena su tonska snimanja s odabranim
vokalnim i instrumentalnim izvođačima i jedini do danas u Hrvatskoj objavili su cjelovite
albume s djelima Ivana Padovca (1800. – 1873.), Leopolda Ebnera (1769. – 1830.) i

Keywords

glazbena baština; tonski zapisi; arhiviranje; Varaždinske barokne večeri; Aulos

Hrčak ID:

170962

URI

https://hrcak.srce.hr/170962

Publication date:

30.12.2016.

Article data in other languages: english

Visits: 1.845 *